Välkommen till min blogg www.moahuurinainen.bloggagratis.se, här kommer ni få läsa om mig och vad som händer i mitt liv... Det kommer nog dyka upp lite tävlingar då och då oxå.. I HOPE U LIKE IT ϖ

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Moa Huurinainen - 1 januari 2012 20:43

Heejsan jag tänkte bara tipsa om att ni kan vara med i ''Veckans Blogg'' på http://sosweetie.blogg.se/


Puss & Kram

Moa



 

Av Moa Huurinainen - 1 januari 2012 20:33

Heeej på eer!

Det är jag som är Tindra Sundin. Går på Handboll och Fotboll men tro mig Handboll är Roligare...

Jag har som possetion i handbollen Mitt 9 och och i fotbollen mitt fältare..

Meen vad ska man säga jag går i Handens sk (Handboll) Vendelsö ik (Fotboll) 

Men Men Jag är 11 år fyller år den 7 maj :)

Och jag går i 5:E på Brb skolan Musik<3 


Mitt inträsse är typ vänner och handboll.. 

Men en litten bild på mig!

   


Min blogg: http://liikelove.bloggplatsen.se, http://kallasTindra.bloggagratis.se

Puss Tindra

Av Moa Huurinainen - 1 januari 2012 18:38

- Gå in på ''sverigebrudeen'' på fb och gilla

- Skriv en kommentar i detta inlägg och länka eran blogg!




LÄTT VA?... 


GÅ MED NU OCH SÅ KANSKE JUST DU BLIR DAGENS HAFF

BARA HÄR HOS:

MYLIFEASMOIIZ.BLOGGAGRATIS.SE

 ♥

Av Moa Huurinainen - 1 januari 2012 17:42

Jag är med i Fannys Tävling, om du vill vara med i den tävlingen så kan du trycka på länken...


http://fannyuknow.blogg.se/


Puss & Kram

Moa

 ♥

Av Moa Huurinainen - 1 januari 2012 16:56

Tjingeling, allihopa !! ♥

Idag har vi vart lite överallt, först i HC (haninge C.) och det är ju alltid stäng daen efter Nyårsafton :) men...som ni vet så ska jag ju åka på Handbolls-Cup i Falun så att jag kommer inte kunna blogga på 3-4 dagar :** ♥

men jag vet inte vad jag sk blogga om så...


Puss & Kram

Moa


Presentation


Moa Huurinainen ♥

Outfit's

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards